Friday, April 22, 2011

Review lapte demachiant si ser contur ochi si buze Gerovital Plant

Hey! Daca in urma cu cateva zile v-am descris crema hidratanta de la Gerovital, astazi o sa va povestesc despre laptele vitaminizant demachiant si serul contur ochi si buze.
So, let's start!


Lapte vitaminizant demachiant
Pros
- ca si c
elelalte produse din noua gama Gerovital contine extract de floare de colt si nu are in compozitie conservanti;
- curata foarte bine si delicat, inclusiv zona ochilor; eu l-am folosit inca de cand l-am primit si in zona ochilor pentru a vedea daca ustura sau daca se inroseste zona, dar nu am avut astfel de probleme;
-nu iti lasa o pelicula grasa pe piele, deci nu e nevoie de clatire dupa utilizare;
-nu usuca fata, ci are mai degraba un efect de hidratare;
-mirosul e unul foarte placut, fresh;
-produsul se dozeaza perfect datorita aplicatorului cu un orificiu mic;
Cons:
-nu am gasit

Ser contur ochi si buze

Am inceput sa folosesc crema pentru zona ochilor (Balea Q10) abia acum cateva luni, pana atunci foloseam crema hidratanta obisnuita.


Nici crema de la Balea si nici cea de la Gerovital Plant nu mi s-au parut "oau!", adica hidrateaza zona din jurul ochilor, dar nu face ridurile sa dispara ca prin minune.

Nu am decat linii fine in jurul ochilor, dar am si cearcane inchise la culoare (mai ales cand nu dorm) si mi-am propus sa am mai multa grija de "conturul ochilor" pe viitor pentru a preveni aparitia ridurilor.

Sincera sa fiu, eu nu ma astept la minuni de la aceste creme, adica sa faca tot ce scrie pe ambalaj.

Serul de la Gerovital Plant imi place pentru ca are o textura light, se absoarbe rapid in piele, racoreste usor zona si hidrateaza binisor.

Bineinteles ca nu mi s-au diminuat nici liniile fine si nici cearcanele, dar au trecut doar 10 zile de cand folosesc acest ser si nici nu aveam asemenea pretentii.

Pot spune ca mi-a facut placere sa testez produsele Gerovital Plant, mi se par chiar bune, accesibile ca pret si pe viitor cu siguranta o sa le mai cumpar.

Nu uitati ca mai sunt doar cateva zile pana cand competitia Farmec se incheie, asa ca va rog sa sustineti echipa Beauty Diva's cu un like pe Facebook si sa ne lasati cat mai multe comentarii pe blogul nostru.

Sursa foto: icosmetice.ro
*Nu am pus fotografii realizate de mine pentru ca momentan nu sunt in Bucuresti si nu aveam aparatul foto la mine. :)

No comments:

Post a Comment