Sunday, April 17, 2011

Review crema hidratanta Gerovital cu extract de floare de colt

Hello! Azi va voi vorbi despre crema hidratanta cu extract de floare de colt de la Gerovital Plant.
Desi am primit varianta full-size a acestei creme acum o saptamana, cand m-am inscris in concursul Farmec alaturi de echipa
Beauty Diva's, eu foloseam crema de la Gerovital de vreo 2-3 saptamani, deoarece primisem mostrele spre testare.


Pros:

-ce am remarcat prima oara la aceasta crema e ambalajul foarte frumos, verde, simplu, perfect pentru primavara, dar si mirosul foarte fresh ( toata gama are acest parfum proaspat)
-are o textura usoara, se absoarbe rapid in piele
-hidrateaza destul de bine
-nu lasa o pelicula grasa pe ten si nici nu iti luceste fata la cateva ore de la aplicare
-poate fi folosita si ca baza de machiaj
-nu contine parabeni si are in compozitie (dupa cum spune si numele)
extract de floare de colt, care are proprietati de protectie si regenerare a pielii si e un ingredient activ ce contracareaza actiunea distructiva a radicalilor liberi asupra acidului hialuronic, fibrelor de colagen si elastina proprii pielii (conform informatiilor de pe ambalaj) -pretul foarte convenabil (aproximativ 21 lei).

Cons:

-nu am gasit, poate doar faptul ca nu are SPF

Cred ca aceasta crema e ideala pentru primavara-vara si cu siguranta o sa o mai cumpar. Dupa ce am testat mai multe creme hidratante sunt de parere ca produsele romanesti sunt mult mai bune decat cele din strainatate, deoarece nu contin atatea ingrediente daunatoare tenului, au un pret mult mai avantajos si sunt mult mai eficiente.


Nu uitati sa sustineti echipa Beauty Diva's cu un like pe
Facebook.
Voi ati incercat aceasta crema? Cum vi s-a parut?

4 comments:

  1. foarte bun review.si mie imi place crema.pup

    ReplyDelete
  2. Foarte buna, acesta crema. I love it

    ReplyDelete
  3. Bun review, e crema mea favorita, o voi achizitiona dupa ce se termina cea pe care o am cu siguranta!

    ReplyDelete
  4. Multumesc. Si mie imi place mult

    ReplyDelete