Monday, April 11, 2011

Farmec m-a facut Diva!

Buna fetelor!
Saptamana trecuta mi s-a oferit ocazia sa testez noua gama Gerovital Plant cu floare de colt bio alaturi de echipa Beauty Diva's.
M-am bucurat foarte mult ca pot incerca si alte produse Farmec. Eu am din aceasta gama laptele demachiant vitaminizant, i-am facut si un review pe blog, care mi-a placut deosebit de mult.
Cei de la Farmec ne-au trimis tuturor pachete care contin produse din noua gama si muuuulte mostre. Spre bucuria mea am primit trei produse full size:
-Lapte demachiant vitaminizant
-Ser contur pentru ochi si buze
-Crema hidratanta
si mostre la urmatoarele produse:
-Crema nutritiva
-Ser pentru ochi si buze
-Crema anti-rid
-Crema hidratanta
-Crema anti-imperfectiuni
In total aproximativ 100 de mostre. Mostrele de la Crema anti-rid le-am impartit mamei mele si mamei prietenului meu - le-am facut o bucurie :D
Voi face cate un review la fiecare produs in parte! Pana atunci va invit sa sustineti echipa Beauty Diva's si va astept cu intrebari si comntarii la adresa produselor!

1 comment: